Monday, March 22, 2010

x tahu....


hidup ni ssah la..stiap dtik,stiap mse msti ade je bnde yg akan mmbuataku srabut..baru2 ni ad plak org brdndam ngan aku tanpa sbab..aku pn x tau knpe dye msti buat cm 2..siyes aku x pham..care dye seolah2 nkmrosakkan hdup aku..aku bingung,aku sndiri x tahu ape sbnarnya slh aku pd dye..stau aku x pernah plak aku ni ad msuh,,x taula plak kot2 ade yg aku x prasan..aku x rsau klau dye hnya brdndam ngn aku,tp yg aku risau dye akan mngancam org yg aku syg, 2je...
ntahlah..aku pn x tau la smpai ble hdup aku akan trus mcmni..mungkin allah lgsung tidak
memberkati khduppanku shinggakan aku diuji dgn pelbagai msalah..aku x kuat nk hadapi sume2 ni,aku lmah...yew,aku tau aku byk melakukan dosa smnjak dari azali,,
ya allah,aku insan

1 comments:

Baby said...

Jgn mengeluh cam tue... Sbb Allah syg kan kite la maka allah menguji kite.. Kuat kan smgt...

Post a Comment

 

♥ Life as a People Created by Allah ♥ © 2008. Design By: SkinCorner